FEB 13, 2022
O‘zbekistonda televideniye reklama bozori hajmi 174,2 milliard so‘mga yetdi, bu 2020-yilning shu davridagi bozor hajmidan 41 foizga ko‘pdir.
Reklamachilar faolligi oshishining asosiy sababi sifatida Elena Pivovarova iste'molning inqirozdan keyingi o'sishini, shu jumladan o'tgan yili COVID-19 bilan bog'liq cheklovlardan ta'sirlangan toifalar bo'yicha o'sishini aytdi. Birinchi uchlik
reklama hajmining o'sish dinamikasi - savdo tashkilotlari, moliyaviy xizmatlar, maishiy texnika.
Ayniqsa, reyting ko'rinishidagi xarid qilingan reklamalar hajmi ikki baravar ko'payganini ta'kidlash kerak. Mahalliy reklama beruvchilar reytinglarni xarid qilish hajmini 145 foizga, xalqaro - 83 foizga oshirdi.
2021-yilda O‘zbekistonda telereklama bozorining o‘sishi 30 foizdan oshib, 450 milliard so‘mdan ortiqni tashkil etishi kutilmoqda. Shunday qilib, to'rt yil ichida bozor deyarli to'rt barobar o'sdi.