image

International Media Service (IMS) marketing bo'yicha direktori Elena Pivovarova telebozordagi birinchi yarim yillik yakunniy raqamlarni sarhisob qildi.

FEB 13, 2022

O‘zbekistonda televideniye reklama bozori hajmi 174,2 milliard so‘mga yetdi, bu 2020-yilning shu davridagi bozor hajmidan 41 foizga ko‘pdir.
Reklamachilar faolligi oshishining asosiy sababi sifatida Elena Pivovarova iste'molning inqirozdan keyingi o'sishini, shu jumladan o'tgan yili COVID-19 bilan bog'liq cheklovlardan ta'sirlangan toifalar bo'yicha o'sishini aytdi. Birinchi uchlik reklama hajmining o'sish dinamikasi - savdo tashkilotlari, moliyaviy xizmatlar, maishiy texnika.
Ayniqsa, reyting ko'rinishidagi xarid qilingan reklamalar hajmi ikki baravar ko'payganini ta'kidlash kerak. Mahalliy reklama beruvchilar reytinglarni xarid qilish hajmini 145 foizga, xalqaro - 83 foizga oshirdi.
2021-yilda O‘zbekistonda telereklama bozorining o‘sishi 30 foizdan oshib, 450 milliard so‘mdan ortiqni tashkil etishi kutilmoqda. Shunday qilib, to'rt yil ichida bozor deyarli to'rt barobar o'sdi.